tiistai 16. elokuuta 2011

rakkaat lukijat


Teitä lukijoita alkaa olla niin paljon (mulle toi on tosi paljon! oikeasti.) että ajattelin tässä... jos teillä yhtään on intoa ja kiinnostusta niin voisin vääntää jonkun erikoispostauksen.
Voitte vapaasti ehdottaa, esimerkiksi voitte laittaa kysymyksiä (vaikka anonyyminä :'D). Vastaan ihan mielelläni kaikkeen ja lupaan olla mahdollisimman rehellinen. Kuviakin harkitsin, mutta en oikein tiedä. Joskus keväällä tein kuvapostauksia, mutta nyt olen sen verran järkyttävässä kunnossa etten varmaan kehtaa...
Mutta ehdottakaaaaa jos tulee jotain mieleen !
Olette ihania, kiitos kaikki ♥


Noniin, tästä päivästä vielä sen verran että kalorit pysyivät tasan viidessäsadassa, mutta liikuntaa en juurikaan harrastanut lihaskuntoa lukuunottamatta...
Olin V:n, sen poikaystävän ja sen poikaystävän kaverin kanssa stadissa. V joi kännit "koulujen alkamisen kunniaksi" ja mä lähdin sieltä aika nopeasti kotiin koska
1. Oli ärsyttävää olla selvin päin kun toinen makasi maassa ja hihitti
2. V:n poikaystävän kaveri oli jotenki ahdistava. En tykkää kun vieraat ihmiset koskevat yllättäen ja tuijottavat... se on inhottavaa.
3. Mulla oli kiire lenkille jolle en kuitenkaan mennyt.

Ja mulla on ikävä Apilaa, ihan kamalasti. Kirjoitan sille tänään pitkän viestin.  
Ja L haluaa mut huomenna niille syömään. Ja mähän menen, mutten syö.

Adiós amigos !

2 kommenttia:

  1. ungh s:kin halusi mut aina niille syömään, laittoi ruuan ja kaikki ja mä koitin vaan päästä karkuun sieltä, ottaa mahdvähän ruokaa ja sitten ne valitti että mikä lintu sä olet kun et syö...... nyt mä kuitenkin menisin sinne, söisin, kiittäisin ja olisin onnellinen siitä että musta välitetään vaikken sitä sillon ymmärtänytkään.

    mun pitää mennä oikeesti nukkumaan, oon kirjottanu ties kenelle ihan kamalanpitkiä kommentteja....

    VastaaPoista
  2. Hmm. Olisi kivaa saada kysymyspostaus, ja ehkä kuvia, jos sinä vain haluat laittaa. Enkä usko, että olet "järkyttävässä kunnossa"! :)
    En tiedä, teetkö kysmyspostauksen, mutta sanot, että voi laittaa joitan kysymyksiä, niin pistän tähän muutaman mitä tuli mieleen.
    -Miksi aloit laihduttamaan?
    -Tietääkö ketään ystävääsi/tuttuasi laihduttamisestasi?
    -Millaisia vaatteita tykkäät käyttää?
    -Luetko paljon kirjoja? Jos luet, millaisia?
    -Mikä on lempiruokasi?
    -Millaista musiikkia kuuntelee mieluiten?

    Noh, tässä tällanen hömppäkommentti :) Tsemppiä!♥

    VastaaPoista

kiitos kommentista ♥