maanantai 22. elokuuta 2011

dancing slowly in an empty room




Mä en saa unta ja mä sekoan ihan kohta. Sekoan.
Mä tarvitsen mun enkelin, mä en jaksa. Mä tarvitsen jonkun, mä haluan ulos täältä nyt. nyt. nyt. Ann hakkaa ikkunaa, se haluaa leikkimään. Juoksukilpailu helvettiin.
Mä olen niin lähellä etten kaiva laatikosta partateriä ja jätä tästäkin yöstä muistoja mun löysään vartaloon.
Mua naurattaa niin ! NAURATTAA EI PERKELE.

"Mikä on rakas? Kerro mulle, sattuuko johonki?"
"Joo sattuu ku on nii helvetilline pissahätä!!"

Mulla on hauskaa. Miten sokea sä olet. Miten sokea, miten typerä! Voi, Mä rakastan sua. Mitä mä teen...



5 kommenttia:

  1. Voi sua, yritä jaksella♥!

    VastaaPoista
  2. Anonyymi8/22/2011

    Älä syytä sokeudesta sitä, jolle kuitenkin tahtoisit kertoa. Joka uskoo sun sanoihin ja luottaa, mutta sä valehtelet.

    VastaaPoista
  3. anonyymi : mä tiedän mä tiedän... toisia on vaan aina niin helppo syyttää kun vika on itsessään.

    VastaaPoista
  4. Anonyymi8/22/2011

    Luotatko sä?

    VastaaPoista
  5. anonyymi : en oikein osaa vielä... tai ehkä en vain halua. en mä tiedä.

    VastaaPoista

kiitos kommentista ♥