torstai 25. elokuuta 2011

fatasss

minä.

Enn ymmärrä... miten mä olen onnistunut syömään 1330 vitun kaloria........ eihän kukaan syö noin paljon ??
Tai ainakaan kukaan joka haluaa laihtua.
Boosti-päivän piti olla lauantaina kun on ne synttärikahvit ja jos L ei joudu silloin töihin me tehdään mulle täytekakkua ja kaikkea ja mä ajattelin, että voisin jopa syödä pienen palasen.
Hitsi mun kanssa taas.


Huomenna herään kahdeksalta. Puen lenkkivaatteet päälle ja juoksen terveysasemalle hakemaan koetuloksia. Yhdeksältä mä olen suihkussa, puen, meikkaan, syön banaanin ja kymmeneltä istun bussissa matkalla kouluun. Varmasti!
Kahdelta syön omenan, sitten nään yhtä kaveria keskustassa ja kuudelta L vie mut syömään jonnekkin ravintolaan ja mennään ostamaan mulle synttärilahjaa...♥

Ja perjantaina mun täytyy paastota !

2 kommenttia:

  1. :-( voisinua. 1330kcal ei ole niin paha! Ihan oikeasti, tietäisitpä kuinka paljon kaloreita meikäläinen vetää huonoina päivinä, huhhuh. Sä onnistut kyllä, tsemppiä!

    Kiitos ihanasta kommentista♥

    Halauksia!♥

    VastaaPoista
  2. Kiitos tosi paljon♥ voi tyttökulta, tuo kalorimäärä ei lihota sua, korkeintaan vilkastuttaa aineenvaihduntaa. Tiiätkö että noin vähällä syömisellä sä silti laihdut? Älä paastoa, älä oo noin ankara itelles. Hali♥

    VastaaPoista

kiitos kommentista ♥