perjantai 12. elokuuta 2011

it was not so great


Ensimmäinen koulupäivä....... Etsin sitä paikkaa siellä kaatosateessa kunnes näytin uitetulta koiralta ja lopulta puolituntia myöhässä löysin paikan enkä kuitenkaan mennyt sisään.
Tänään olin 20 minuttia etuajassa ??? Ei yhtään mun tapaista, mutta ehkä hyvä näin. Porukka siellä vaikuttaa ihan mukavalta. Lukuun ottamatta niitä kahta teinihuoraa (anteeksi muttakun....) jotka ensimmäisenä päivänä olivat lääppimässä kaikkia jätkiä ja vastaavasti vittuilemassa kaikille tytöille.
En jaksa puhua koulusta sen enempää, mulla on ikävä
l u k i o t a ! En olisi uskonut että ikinä sanon noin... ei, ei sitä pänttäämistä todellakaan, mutta meidän porukkaa ja koko sen koulun ilmapiiriä. Siellä me oltiin kaikki kuin eräänlainen perhe. Tai siltä se nyt jälkeenpäin tuntuu.


Syömiset on mennyt hyvin ! Tänään siis aamulla haukkaus omenasta, iltapäivällä ylisuolainen jauhelihapihvi ja salaattia, illalla pala ruisleipää ja jogurttia. Kaloreita ehkä 600 ? Ja kulutettu noin 200.
Voisi olla paremminkin, mutta siihen nähden mitä mä lomalla olen ahminut verrattuna kulutukseen... 
Saanko mä nyt olla ihan vähän ylpeä ittestäni ?



3 kommenttia:

  1. Saat olla ylpeä itsestäsi, hyvä tyttö!

    VastaaPoista
  2. tiiän tuon tunteen ku menee kouluun... mulla alkaa keskiviikkona.. ja saas nähä tuleeko samat katseet .. :( onnea onnistuneesta päivästäsi <3

    VastaaPoista
  3. Kiitos paljon♥ Ymmärrän, munkin mielestä ikävässä on tavallaan myös kaunista.
    Saat olla ylpeä itsestäsi, ihanainen♥ ja tsemppiä, toivottavasti koulussa alkaa olemaan mukavampaa !

    VastaaPoista

kiitos kommentista ♥