perjantai 12. elokuuta 2011

shape up little girl


Olen läski (ihan kun ette sitä jo tietäisi), 900 vitunkcal.
Ja mun piti paastota viikonloppu mutta mennäänkin huomenna äidin serkun häihin ja sieltä suoraan mökille!!! Ei siis sekään onnistu.

Mua ahdistaa tällä hetkellä niin paljon etten pysty edes vääntämään sitä tähän kunnon kirjaimiksi vaikka yritin jo monta kertaa. En pysty. En osaa. 
Tahdon vain maata peiton alla seuraavan vuoden tai kaksi... tahdon kuunnella maailman hiljentyvän, tahdon sulkea silmät ja tuntea ajan matelevan ohi.
Mutta velvollisuudet kutsuvat, sosiaalinen elämä tuijottaa uhkaavasti pelokkaisiin silmiin ja vatsa tursuaa vyön yli muistutukseksi siitä kuinka mallikkaasti olen taas epäonnistunut.
Mikä siinä nyt oli niin vaikeaa ?


Ja harkitsen vakavasti tän blogin muuttamista yksityiseksi koska olen ehkä jossain mielenhäiriössä/kännissä mennyt höpisemään yli suuni ja nyt Rikukin tietää tän osoitteen.
Mitä mä täällä kerron ei todellakaan ole tarkoitettu mun kaverien luettavaksi. Että hei vaan siellä!

Heikko. Laiska, ällöttävä. Pullea pikku tyttö ei kestä elämää. voivoii.


3 kommenttia:

  1. Voi, toivotaan, että jaksan lukea läksyt. Jätän kaiken aina viime tinkaan, tyhmä kun olen :D Ja laiska. Ja vähän kyvytön.

    Yritystä on kyllä pelissä!

    VastaaPoista
  2. Tiedän tunteen, oon monta kertaa yrittäny paastota mut just sillon jotain tapahtuu, huoh :( Yritä jaxaa <3 Ja jos muutat tän salaisex, ni saanhan kutsun ? :)

    VastaaPoista
  3. Sä et ole mikään läski :( ♥ Paljon voimia, pikkuinen, toivottavasti se ahdistuskin hellittää♥

    VastaaPoista

kiitos kommentista ♥