torstai 12. toukokuuta 2011

54.2

Syöty 480 kcal (jogurtti, 2 tummaaleipää ja kalkkunaleikettä, arizona-teetä, puuroa ja mehukeittoa)...
Liikuttu 260 kcal (tunnin kävely, Spinning oli peruttu koska siellä oli joku kamala show-päivä asdfgh!)


Musta ei tule lasienkeliä, eikä jääkuningatarta. Musta tulee jotain hienompaa. Nyt kun ruskea rasva on jo pinttynyt mun iholle ja äiti valittaa taas jostain. Tänään inhoan sen narisevaa marttyyri-ääntä.
Kuitenkin, eilisen vastapainoksi, mulla on melkein koko päivän ollut ihan hyvä olo. Meinasin kyllä saada taas hermoromahduksen kun kuulin ettei spinningiä olekkaan ja vatsassa löllyi kasa löysää puuroa... mutta sitten muistin ettei se ehkä olekkaan maailmanloppu! Hyvä minä.

Huomenna on perjantai... pitäisikö tehdä jotain? L:n kanssa niinkuin aina, luulisin.
Lauantaina näen piiiiitkästä aikaa E:n ja 'Iran'. Ja vaikka me joskus ennen vietettiin melkein jokainen päivä yhdessä niin nyt mua jännittää. Jännittää. Onpa typerää. E ehdotti, että mentäisiin syömään ja leffaan. Eikä... ei ei ei. "mulla ei ole rahaa" toimii aina. Olen kamala.

4 kommenttia:

  1. sulla menee hyvin, mahtavasti, älä vaan ole liian ankara itselles tosiaan.
    voimia kaunotar ♥

    kiitos tsempeistä ♥

    VastaaPoista
  2. Älä uhraa kaverisuhteita tän takia... Se ei tosiaan oo sen arvosta. Mene mukaan, mutta älä syö!

    Voimia ihanuus ♥

    VastaaPoista
  3. Syöt oikeesti tosi vähän, älä oo liian ankara itsellesi. Halaus ♥

    VastaaPoista
  4. Mulla on aina sama ongelma. Kaverit haluis pitää leffaillan (syödääääään) mutta en halua. Koitan aina keksiä tekosyitä ja tuntuu että oon kamala ihminen niinku oonki :( tsemppiä ! :)

    VastaaPoista

kiitos kommentista ♥