sunnuntai 29. toukokuuta 2011

sunnuntai se harmaapäivä


Aamusta asti mulla on ollut j ä r k y t t ä v ä olo. Jotenkin kamalan raskas, väsynyt ja voimaton.
Pitäisi ostaa uusi pyörä, mutta teen siitäkin taas maailman vaikeimman asian. Tavallaan haluaisin jopon... niitä värivaihtoehtoja en jaksa edes ajatella.  Tavallaan haluaisin tukevan vaihdepyörän. Tavallaan en haluaisi mitään. Tavallaan haluaisin kaiken.
Kierrettiin ainakin viisi eri liikettä, mutta mukaan lähti vain uudet juoksutrikoot (kokoa S) ja 55 kiloa liää ahdistusta. Mun reidet... mun reidet, mun reidet...


Äiti huutaa jo keittiössä.
"Ruoka on valmista! Ja P----kin tulee syömään!"
Enkä tule!! En varmasti tule. Jumalauta nyt tämä tyttö lähtee lenkille >>

4 kommenttia:

  1. Mä olen vähän huolissani susta... oot noin pieni jo, etkä syö paljon mitään... : o

    Voimia ja jaksamista ♥

    VastaaPoista
  2. Voi sua ♥ Sä olet jo nyt ihanan pikkuinen. Paljon tsemppihaleja sulle!

    VastaaPoista
  3. Voi kiitos paljon ihanasta kommentista, oot mahtava♥
    Säkin olet niin pieni ja sä syöt niin vähän aina! Voisit syödä vähän enemmänkin, muista se♥ paljon voimia!

    VastaaPoista
  4. auvauvau, oikeasti? O___O mieletön kohteliaisuus, vaikka tuo vatsa&reidet onkin mennyttä...hetkeksi. jumalauta, mä niin hankin ne takaisin! >8 (

    kiitos ihan kamalasti ♥

    (...weheartit:sta... vau...vau...tämä antoi paljon tsemppiä!!!! o___o)

    VastaaPoista

kiitos kommentista ♥