keskiviikko 25. toukokuuta 2011

why did i... why did you

Mä en paastonnut. En tänään. Enkä huomenna kun L tulee tänne tekemään ruokaa ja mun on pakko syödä edes vähän.
Tänään oon syönyt lähemmäs 1000 kaloria. Enkä mä laihdu. Mä paisun kuin ilmapallo. Mä en laihdu. Mä en laihdu. Mä jään läskiksi ikiajoiksi. Kasvan vielä suuremmaksi Ei. Mun täytyy laihtua. Olla laihin kaikista. Täydellisin.


Sanoin, että kerron mitä on tapahtunut. Mua hävettää ja tavallaan toivon ettette saa tästä mitään selvää.
Tein nimittäin jotain kamalaa. Satutin mun elämän tärkeintä ihmistä itsekkäällä, niin likaisella tavalla. Saastutin meidän suhteen. Se ei palaa entiselleen. Ei vaikka antaisimme anteeksi, ei vaikka sanoisimme unohtavamme. Mä kyllä tiedän kuinka pahalta tuntuu kun ihminen johon luotat, jota rakastat ja jonka oletat rakastavan takaisin tekee jotain, jotain todella loukkaavaa, jotain oksettavaa. Anteeksiantamatonta.


Halusinko mä todella satuttaa ? En. Halusinko mä kostaa jotain ? Ehkä. Halusinko mä näyttää että kelpaan muillekkin ? En tiedä.
Lopulta se kuitenkin sattuu itseään kaikkein eniten. Sattuu enemmän kuin sitä joka edelleen haluaa halata yrittäen unohtaa pettymyksen tuottaman tuskan, sattuu enemmän kuin sitä joka kävelee silmä mustana pois elämästänne. Sattuu niin helvetisti, eikä asialle voi enää tehdä mitään. Ja yhä uudelleen mietit miksi, miksi, miksi, miksi mä tein niin, miksi ? Turhaan.

Olen paha. Olen Lihava. Olen vain minä ja säkkipimeä rasvameri jonka aaltoihin hukkuvat kalatkin.

4 kommenttia:

  1. mä tiiän miltä se tuntuu.. itseään vihaa. mutta opit antamaan anteeksi. ja tiedät ainakin että kadut ja rakastat sitä oikeaa. Ehkä tää sai sut ajattelemaan. :) tekemää ei saa tekemättömäksi se on totta, mutta kyllä asioiden kanssa _ajan_ kera oppii elämään. haleja <3 ja sinä et ole TODELLAKAAN LIHAVA. kun tuota siun BMI;tä ihailin ja kuolasin.

    VastaaPoista
  2. Kiitos kommentista!
    Sä et ole lihava, etkä liho tuosta 1000 kalorista, se on edelleen paljon vähemmän kuin kulutus! Muista, että kaikki tekee virheitä, ja todistat olevasi hyvä ihminen kun kadut tekoasi. Ihminen, joka ei tee virheitä, ei tavallisesti tee mitään muutakaan. Kyllä kaikki järjestyy!
    Tosi paljon tsemppiä ja toivottavasti pärjäilet♥

    VastaaPoista
  3. älä sano noin oot kaunis ja laiha ;__; susta vaan tuntuu siltä
    jahei toi tuhat kaloria ei ole mitään koska se on puolet siitä mitäsun oikeasti pitäisi syödä :<

    VastaaPoista
  4. ah mäki sun :) kirjotat niin hyvin. pus.. kauheatsi voimia!!

    VastaaPoista

kiitos kommentista ♥