keskiviikko 4. toukokuuta 2011

i can eat anything ?


310 kcal (jotain mukamas rasvanpoltto smoothieta josta tuli niiiin pahaa että join siitä vain 1/4, riisikakku, vitalinea, lasillinen mehukeittoa, leipä)
Liikuntaa ei yhtään, ei edes lihaskuntoa koska olen laiskapaska...
Pyörin stadissa RS:n kanssa kuitenkin sen verran että eiköhän siinä jotain kulunut.

Ja ne pääsykokeet...
"Olettehan te sitten valmiita syömään kaikkea mitä me täällä tehdään?"
"Joo siis tottakai."
Olen ehkä hullu kun haen ravintola-alalle. Ihan naurattaa ajatella niiden ilmeitä jos olisin selventänyt sen hetkisiä ajatuksiani ääneen... Hah. Pelottavaa.
Huomenna olisi paastoa, mutta mun on aivan pakko päästä lenkille! Ja totuus on, että jos en syö mitään kupsahdan luultavasti jonnekkin ojaan (ei olisi ensimmäinen kerta)... joten katsotaan nyt sitten~

PS~ löysin mun ens talven/syksyn takin! no en ainakaan oo liian myöhässä...


tässä on selässäkin sellaset kivat rypytyksen :) love it.

2 kommenttia:

  1. Ihana takki ♥ Ja itsekin kokemusta tuosta pökertymisestä, siksi eilen katkasinkin paaston mennessäni kuntosalille. Voimia ♥

    VastaaPoista
  2. i-h-a-n-a takki ;O; !
    mulla oli sama juttu silloin syömisen kanssa mutta tässä nyt ollaan, lihavampana mutta silti onnellisempana.

    VastaaPoista

kiitos kommentista ♥