sunnuntai 15. toukokuuta 2011

i won't continue like this


Mä olen ollut tänään super tehokas...
Olen syönyt ensin neljä tuntia lähes tauotta ja oksentamatta. Sitten nukahtanut neljäksi tunniksi vaikka olisi ollut 100 kertaa parempaakin tekemistä (kuten vaikka äikän analyysi joka on jo valmiiksi myöhässä ja juokseminen...)
No heräsin äsken kamalaan morkkikseen. Liian myöhäistä oksentaa. Ne on jo mussa. Takertuneena reisien sisäpintaan. Limaisena, keltaisena paakkuna. Yök.

Huomenna syön vain omenan. Tiistaina jogurttia. En uskalla katsoa numeroita vaa'assa.
Miksi mä AINA pilaan tän viikonloppuna, tunnesyön. Siis ihan joka kerta!!?

Näen vielä painajaisia tästä. EN HALUA olla toi keskimmäinen. Vaikkei sekään mikään ihan järkyttävä ole niin... No katsokaa nyt, mikä on kaunista ?

Onko vinkkejä, miten te pysytte nää viikonloput kasassa ?

5 kommenttia:

  1. Mä tiedän ton, mulla oli melkeen aina ennen just tommosta viikonloppusin :-( Mutta hei, ei se haittaa jos oot nyt syönyt sitten vähän enemmän, koska syöt yleensä niiiiin vähän♥ ! Ahdituksesta pitää vaan päästä yli ja koettaa jatkaa eteenpäin.
    Ite saatan järkätä viikonlopuiksi jotain tekemistä, oon vaikka kavereitten kanssa, niiden seurassa en kehtaa syödä paljoo. Tai teen päätöksiä, esim. en mene keittiöön jos ei ole pakko, en koske ollenkaan jääkaappiin tms. Tai sitten vaan yksinkertaisesti päätän, etten syö.
    Mutta ei yhden päivän syömiset mitään laihdutusta kaada tai edes nosta painoa kuin ehkä hetkellisesti. Halaus♥

    VastaaPoista
  2. Anonyymi5/15/2011

    Joskus menee paremmin, joskus huonommin. Viikonloppuisin pysyn mahdollisimman kauan syömättä, viimeistään syön joskus 15-17 välillä (perheruokailu). Ja sen jälkeen lukittaudun jonnekkin, pysyn poissa keittiöstä, yritän tehdä joatin, että aika kuluisi.
    Eikä se oksentaminen kannata. Kun ei oksenna, niin vähemmän uskaltaa syödä, kun ei ole sitä mihin 'turvautua'. Jos olin nyt yhtään ymmärrettävä.
    Yritä pärjäillä♥

    ~
    grave-ofthe-fireflies.blogspot.com/

    VastaaPoista
  3. täällä ilmoittautuu myös yksi joka aina tunnesöi kaikki viikonloput (ja sitten vielä monesti maanantait). paras keino on mennä vaikka poikaystävälle jos omistaa sellaisen; ei vieraissa voi ahmia mutta herkutella silti voi ja herkuttelu on okei. yritän juoda paljon ja liikkua (koska sitten ei tee mieli ruokaa) mutta kannattaa kuitenkin syödä riittävästi, kohtuudella :---) toivottavasti tästä olisi edes jotain apua <3

    VastaaPoista
  4. tunnesyöminen viikonloppusin - ah mikä kirous... tiiän tunteen.

    voimia ♥ (no mä tulen näyttämään kakskertaa kauheemmalta ku toi keskimmäinen ens lauantaina rodoksella...)

    VastaaPoista
  5. Anonyymi5/16/2011

    Suunnittelemalla etukäteen myös ne viikonlopun syömiset! Ja sit olemalla mahdollisimman paljon menossa/poissa ruuan läheltä.
    Tai sit yksinkertainen nestepaasto.
    Tsemppiä! ♥

    VastaaPoista

kiitos kommentista ♥