keskiviikko 18. toukokuuta 2011

and i was like i have nothing to say

Ei mitään kirjoitettavaa enää. Tuntuu, että toistan vain itseäni jauhamalla samaa paskaa postauksesta toiseen.
"tänään söin plaa plaa, liikuin plaa plaa, tänään oli hyvä päivä, tänään vihaan itseäni plaa plaa..."
En halua että tästä blogista tulee kamalan tylsä. Ehkä en vain osaa enää ilmaista itseäni niin kuin ennen, tai ehkä musta on todellakin tulossa erittäin mustavalkoinen persoona ? 


No miten vain, mutta jatketaan koska mulla on kerrankin jotain hyvää kerrottavaa.
Olen nimittäin ollut jo kaksi päivää täysin syömättä, tänään kävelin L:n kanssa yli tunnin lenkin ja mahdollisesti jatkan tätä linjaa ainakin perjantaihin... jossen lauantaihinkin asti. Huomenna on spinning joten saatan syödä jonkun hedelmän tms ennen sitä niin voin tehdä kovemman treenin pyörtymättä!
Nyt on keskiviikko ja olen syönyt tällä viikolla tasan 70 kaloria, sunnuntaihin mennessä max. 700. Toistaiseksi menee ihan hyvin. Ja mä tiedän, että jos onnistun tässä nyt. Onnistun jatkossa kaikessa mitä päätän laihduttamisen suhteen. Musta tulee voittaja, sankari, ei. Hallitsija, mulla on täysi kontrolli ja täydellinen itsehillintä. Ei enää typeriä haluja.


Lipsautin äidille vahingossa, että "olen muuten lihonut." Olisitte kuullut miten helpottunut sen ääni oli kun se sanoi "no hyvä, sehän on tosi hyvä." Kävelin hiljaa sen ohi huoneeseeni ja aloin tehdä x-hyppyjä ja pumpata reisistä läskiä pois.


Mulla on nyt myös uudet bikinit, tai oikeastaan kahdet... en osannut valita niin otin sitten molemmat. Toiset kanariankeltaiset joissa jotain röyhelöä ja toiset turkoosinsiniset ihanat (läskikokoa 36... toivottavasti jäävät isoksi ennen heinäkuuta!) L:kin pääsi sovittamaan niitä. Tekisi melkein mieli laittaa kuva, mutta ehkä olen jo nauruni (ja kostoni viikonlopusta) saanut. Voitte vain kuvitella ruskettuneen sixbackin, lyhyet mustat hiukset yms. turkooseissa bikineissä ja sellaisessa suuressa olkihatussa <3 ah. Jos teillä on huonokäytöksisiä poikaystäviä niin siinä on varma tapa viedä heiltä munat housuista hetkeksi ja jos myöhemmin kaipaavat lisäkoulutusta niin muutama valokuva muistoksi :)... Miksi selitän tällaisia asioita täällä blogissa? 
Älkää nyt ajatelko, että olen kamala ämmä (vaikka taidankin vähän olla...) rakastan L:ää, mutta mun rangaistus nro.1 olisi ollut liian hankala meille molemmille niin tää oli vaan joku hetken mielijohde jonka piti olla lähinnä hauskaa... virhearvio.


Ohoh, olihan mulla aika paljon kirjoitettavaa. Laadusta ei sitten tarvitsekkaan puhua... Mutta vielä yksi asia !
Päätin ryhtyä kuukauden shoppailu lakkoon, toisin sanoen kuukausi ilman tavaraterapiaa. Apua. Ostan yhdet kengät ja sen jälkeen heinäkuuhun asti ostamatta mitään ns. turhaa mitä en ihan välttämättä tarvitse. (Paitsi jos mennään kesäkuun aikana Viroon L:n tai V:n kanssa niin siellä saan shoppailla tottakai! hmm... mikä lakko tämä on..?)
Pointti yksi tässä on se että oppisin olemaan tuhlaamatta kaikkia rahoja sekunnissa ja pointti kaksi että inhoan tätä mun materialismia... Vaikka saisin kaiken mitä haluan, niin tunnin päästä jo tiedänkin missä voisin seuraavaksi visaa ulkoiluttaa ja niin edelleen. Huoh...

Heinäkuussa OLEN laiha sillä en missään nimessä halua näyttää makkaralta liian pienessä kuoressa näissä vaatteissa (jotka ostan ensimmäisenä lakon jälkeen...):

tää hame on ihastus !

nää housut on rakkaus !

heihei ihanat :)... pysykäähän vahvoina <3

2 kommenttia:

  1. hihi ihana postaus, ihanan pitkä ♥
    ihana kuulla että menee hyvin - oot syöny ihan äärettömän vähän!! kunpa pystyisin samaan... munkin varmaan pitäis alottaa shoppailulakko - vaikka se tulee tätä menoa väkisinki eteen ku rahat loppuu.

    haleja pikkunen ♥

    VastaaPoista
  2. Koeta syödä kohta jotain, ettet ihan kuihdu!♥

    VastaaPoista

kiitos kommentista ♥