sunnuntai 8. toukokuuta 2011

cheesecake

Aamupaino järkyttävät 55.0 kg. Se on noussut. Mutta ensiviikolla se l a s k e e e e e e e eeee !


Tää päivä alkoi muutenkin tarpeeks kamalasti. Heräsin siihen kun joku imuroi mun huoneen edessä ja paiskoi kaappeja. Olin nukkunut neljä tuntia ja nähnyt painajaisia myös koko sen ajan jonka hikoilin hereillä...
Isän äiti ja sisko ja meidän serkku tuli käymään. Tehtiin kunnon ruoat niille ja hihhei söin itsekkin niin paljon, mm. pihviä, lohkoperunoita, salaattia, kakkua ja pullaa, että vatsa vain vyöryi vyön yli. Oksensin salaa kun muut istuivat terassilla juttelemassa säästä. Tyhmästi tehty, mutten voinut muutakaan. En vain pystynyt pitämään niitä sisälläni. En tänään.
Myöhemmin kävin juoksemassa, mutta vain 3 km + tein lihaskuntoa. laiiiska.

joooo tää kuva... vaan naurattaa mua :'D

Äiti tuli äsken Virosta (toi mulle Moiss Dior Cherie hajuveden jota oon himoinnut niiiin kauan♥).
Tein sille juustokakun (en tiedä oliko se paha virhe huomioiden mun kokkaustaidot......mutta maistoin ja vaikken oo mikään juustokakun ystävä niin kai se oli ihan syötävää...) ja kortin. Äiti on joutunut kestämään niin paljon, että ansaitsisi kyllä paljon enemmän, mutta ehkä mä yritän jatkossa olla parempi tytär. Menen ainakin kouluun ja autan kotitöissä!
Mutta en aio ruveta syömään normaalisti ennenkuin painan vähintään sen 50 kg. En voi, joten anteeksi.
Itseasiassa... Ajattelin lopettaa syömisen kokonaan. Kyllä, en syö mitään ellei ole pakko. 
Mä laihdun niin, että voin lentää syksyllä pois muuttolintujen mukana. Piste.


L soitti (mun siskon puhelimeen koska katkaisin eilen omani näppärästi kahtia.......). Se on paras. En tiedä mitä muuta sanoisin. Aion tehdä sen onnelliseksi. Toivon tekeväni.
Ryhdistäydyn nyt kaikessa! Tää kaikki on yksin mun omavika. Mulla ei ole oikeutta purkaa typeryyttäni muihin.


Ja kiitoksia uusi lukija ja kaikki vanhat tottakai. Olette jokainen yhtä tärkeä! :)

1 kommentti:

  1. Voi, kiitos paljon ja kiitos samoin ♥ :) Mutta älä lopeta syömistä kokonaan, jooko ? :< se ei oo terveellistä. Syö edes vähän ! Kyllä se paino pian taas laskee. Tsemppiä♥

    VastaaPoista

kiitos kommentista ♥