keskiviikko 11. toukokuuta 2011

Zero

Tappava ikävä ja pihalla juoksi täydellinen jänis. 
Olimme taas hetken lähempänä helvettiä.


Mä vihaan itseäni. Mä vihaan mun itsekeskeistä elämää ja mun vatenmielistä tekohymyä.
Mä vihaan itseäni. Vihaan askel askeleelta enemmän.
Mä en kestä. En kestä. En kestä!
Heikko. Mun suojamuurin liimainen pinta halkeilee ja valkoiset rotat jyrsii siihen punaisia reikiä. Karjun niille, käsken niiden lopettaa, jättämään mut rauhaan. Antakaa, ottakaa. Älkää hylätkö mua.

Munhan niin piti ryhdistäytyä. Mutta mä olinkin paha.
Enkä mä osaa. Enkä ymmärrä. En käsitä. Miten mulle kävi näin? Milloin? Miksi mä hukutin sen onnellisenystävällisen, kauniinkin tytön tähän mustaan vereen?


Syöty 330 kcal ( jogurtti, nutriletpatukka, sipulikeittoa )
Liikuttu ? Kävelty ympäriinsä, mutta lähden juoksemaan nyt.

3 kommenttia:

  1. Kiitos ♥ sama sulle - älä näännytä itseäs! Äläkä vihaa itseäsi :< Olet varmasti ihana tyttö. Paljonpaljon tsemppii sullekin ! ♥

    VastaaPoista
  2. ite olet ihana ♥

    VastaaPoista
  3. kalorit ja liikkumiset näyttää ihanteellisilta <3 tohon mäki pystyn, pakko

    VastaaPoista

kiitos kommentista ♥