torstai 10. maaliskuuta 2011

and all because of him

Tää päivä on ollut niin outo, en muista sitä kunnolla. Oon ollut jotenki ihan jossain muualla.
Mä oon riidellyt äidin kanssa,
nauranut uuden mahdollisen ystävän kanssa 
ja kertonut vanhoille kavereille mitä mun elämään kuuluu 'Ei tässä mitään erikoista'.
Oon puhunut L:n kanssa puhelimessa ja leiponut sille täytekakun huomista varten. Mä yritän työntää nää ikävät ajatukset sivuun, edes huomiseksi.

Tuntuu että oon ihan turvonnu ja täynnä. Oon syönyt 450kcal (2 omenaa, vähän kuivaa mysliä ja pienipala kanaa, kermavaahtoa ja mansikoita.  lisäksi varmaan litra pepsimaxia...) Eihän toi nyt paljon oo, vaikka ton kermavaahdon olisin kyllä voinut suosiolla jättää pois. Ongelma on etten oo liikkunut yhtään ! Ällöttää. Toi nopea lihastreeni ei nyt paljon lohduta. Varsinkaan kun tietää mitä huomenna on luvassa... En kuitenkaan aio oksentaa (montakohan kertaa tääkin on sanottu...), L tulee tänne yöksi joten se olisi muutenki liian iso riski.
Mä odotan hulluna lauantain tanssituntia.
En niinkään huomista opo-keskustelua ja maanantain psykalla käyntiä.....

Jokatapauksessa! Huomenna on L:n päivä, ei mun itsekeskeisten ajatusten, joten teen kerranki parhaani ja oon kiltti tyttö.





1 kommentti:

kiitos kommentista ♥