keskiviikko 9. maaliskuuta 2011

never sleep

Oon ihan sekasin. Kaikesta.
Ihmissuhteet on liian monimutkasia, en haluu tutustua uusiin ihmisiin... ne vaan sotkee vanhat, turvalliset suhteet. Miksei tunteita voi hallita ? Miksei ? Ku tää on niin epäreilua kaikkia kohtaan. Mä oon niin itsekäs. Ärsyttää.

Muuten mulla on suht hyvä olo. Söin nimittäin aamulla proteiinipirtelön (200kcal) ja muuten oon täyttänyt mahaa vaan pepsimaxilla ja vedellä. Olin riehumassa yhen bändin keikalla illalla, kävelyäkin on tullut mukavasti ja kotona tein vielä lihastreenin joten kalorit jäi ihan varmasti miinuksille. Kerranki.
Tää taas motivoi ku muistaa kuinka hyvä olo tyhjästä mahasta (ilman oksentamista) tulee!

Hmm... en tiiä jaksanko mennä huomenna ollenkaan kouluun, ajattelin että sen sijaan kävisin kunnon lenkillä ja tulisin kotiin keittämään teetä ja katsomaan täykkäreitä... kulostaa paaaaljon houkuttelevammalta. Tarviin nyt vähän omaa rauhaa.
Ja toiseksi, mä en haluu nähdä sitä yhtä. Koska mä oon liian heikko. Koska mä en saa ajatella näin. Koska mulla on jo mun oma L. Tälläset ajatukset on kielletty.
Perjantaina käyn juttelemassa opon kanssa tosta lukion keskeyttämis vaihtoehdosta, tuli ongelma nimeltä yläasteen ka. Joka on mulla 7.8 .... Ennen amista pitäs siis päästä kympille korottaan numeroita ja juu ei kiitos. Katotaan nyt, ehkä mä sitte suoritan ton lukion neljässä vuodessa tai jotain vastaavaa... huoh.

Ps. Muokkasin vähän ulkoasua... alko kyllästyttää ku tää oli jotenki niin kamalan harmaa. Mielipiteitä ?

Pss. Tosi paljon tervetuloa uudet lukijat !  ♥´





1 kommentti:

  1. Mä vaihdoin juuri lukion kolmeen ja puoleen vuoteen, ja sekin helpottaa jo ihan kamalasti. Joten suosittelen kokeilemaan sitä ainakin. : ) Huomattavasti rennompaa otta 4-5 kurssia yhteen jaksoon kun ne 5-7.
    Paljon tsemppiä!

    VastaaPoista

kiitos kommentista ♥