maanantai 28. maaliskuuta 2011

i had a little break ...

... and no, it wasn't a good idea.
Niin mulla alkaa nyt se 700 kcal / pvä viikko. MUTTA tänään tajusin kello 13.00 syöneeni jo 700 kcal joten annoin ittelleni luvan vetää ihan överiks. Otin aamulla painon ja se oli 55.0, mun kalenterissa lukee 55.0 vasta tän viikon sunnuntaina joten ajattelin ottaa pari grammaa takasin. OKEI OON SEKOOMASSA, mutta halusin myös kokeilla kuinka paljon jaksan syödä, tuleeko mulla todella niin paha olo siitä... ja äitinkin takia. Se eilen taas kauhisteli miten mun käsivarret on ohentunut ja suunnilleen rukoili, että lopetan jo laihduttamisen (no se nyt ei tule kuuloonkaan).

TÄTÄHÄN mä haluan kaikista eniten

On vähän hassu olo. Ruoka ei tee mua iloseks niinku se joskus teki, tuntuu että oon vaan pakottanut itteni syömään. 5 minuutin välein alkaa ahdistaa. Sitten se menee ohi ja tulee takaisin ja menee ohi ... Tässä ei ollut yhtään mitään järkeä !!! Ei mitään, olenko mä jollain lihotuskuurilla yhtäkkiä ??? Aaaagh haluisin ymmärtää itteäni edes hetken.
Huomisesta sunnuntaihin sitten pysytään tiukasti alle 700 kcal ja liikutaan joka ikinen päivä. Oli koeviikko tai ei... Mä en suostu häviämään tätä nyt, kun meni niin hyvin. Anteeks, että tuotan tälläsen pettymyksen kaikille itsekkyyteni takia.
Niin siis, hehe... oon syönyt tänään varmaan reippaasti jotain 4000 kcal :)koko viikon edestä siis ! Ja ollut vaan tunnin tanssimassa... ottakaa mallia. Eivaan siis tulkaa ravistelemaan mua oikein kunnolla, että tuun taas järkiini.




3 kommenttia:

  1. vitsi mä oon niin kateellinen sulle, sä oot päässy niin pitkälle jo!! ♥

    VastaaPoista
  2. Tsemppiä pikku keijutar! : ) Huomenna se lähtee taas luistamaan! : ) ♥

    VastaaPoista
  3. Sä oot muutaman sentin lyhyempi ku mä, ja painat ainakin 5kg vähemmän, mä en mitenkään voi olla pienempi...

    Oon kateellinen, kun sä painat niin vähän. kunpa mäkin voisin... mä tässä se huono oon.

    VastaaPoista

kiitos kommentista ♥