sunnuntai 27. maaliskuuta 2011

55.2

Suunnitelmiin tuli pieni muutos.
Oltiin tanssimassa pari tuntia, 4 eri sarjaa, kävelin kampaajalle ja takasin ja nyt mulla on ikävä mun mustia hiuksia.... yh. Vaikka kyllähän tää punertava saa mut näyttämään paljon terveemmältä ja as Ii said : suomalaiselta. Kokeisiin en oo lukenut vielä yhtään... Koska Ii tuli meille eilen yöksi. Oli tarkoitus järjestää ns. lukupiiri, mutta ihanku siitä mitään olis tullut. Katottiin leffaa ja syötiin HEDELMIÄ !
(Eilen jäin 100 kcal miinuksille koska liikuin niin paljon ♥) 




Nyt yritän vaan saada tän typerän kuvistyön valmiiks, syön linssikeittoo ja juon pepsimaxii (etten ahmi illalla), käyn lenkillä ja sen jälkeen en syö enää mitään! Tän päivän saldoksi tulis tällä suunnitelmalla ehkä n. 500 kcal -180 kcal
(aamulla leivän, persikkaa ja teetä)
Ainiin, otin tänään aamupainon... 55.2, enkai mä pienempää voinut odottaakkaan näillä ruokamäärillä. Mutta ensiviikolla se saa olla _korkeintaan 55.0 ei yhtään enempää tai mulla tulee tosi kiire.

Eikai tässä muuta, sunnuntait on vaan niin tylsiä... että postailen varmaan myöhemmin vielä lisää.


1 kommentti:

  1. Sulla menee kyllä niin hyvin taas : o En mä oikeen osaa sanoa mitään, tsemppiä vaan, olet tosi vahva ihminen! ♥

    VastaaPoista

kiitos kommentista ♥