sunnuntai 6. maaliskuuta 2011

so annoying



Viikonloppu on mennyt syömisen puolesta niin päin persettä kuin mahdollista.
En edes ole laittanut ylös paljon olen kaloreita tunkenut kurkkuun, mutta aivan liikaa. Se on varma.
Perjantaina söin mäkissä mitä en yleensä _ikinä tee, en edes tykkää hampurilaisista saati sitten ranskalaisista... kotona oksensin. Noloaaaaaaaa.

Eilen alkoi hyvin, söin aamupalaksi puuroa ja olin treeneissä. Sitten L tuli yöksi ja söin kamalasti riisiä, kanaa, tofua, munia, JA LEIPÄÄ. Onneksi se oli edes täysjyvää...
Tänään sitten. Söin aamupalaksi kokonaisen täysjyvä patongin, juustoa ja kurkkua. Riisiä ja kanaa. Mentiin kuuden tunnin päikkäreille vaikka olisi pitänyt lähteä lenkille. Herättiin ja syötiin lisää patonkia ja ihmettelen tässä, että miten muhun mahtu
4 laskiaispullaa :) ? Hei oon niin ylpeä ittestäni.

Aamupaino oli 57,8 kiloa liikaa. Epäonnistunut läski olo. oksettaa ja tiedättekö tän houkutuksen tunteen ? Söin kuitenkin pistaaseja joten oksentaminen EI sovi. ei, ei hyi. Muistatko mitä sä lupasit ? SIKA.
Huomenna on pakko päästä juoksemaan heti koulun jälkeen. Mutta ensin mulla on ruotsin välikoe johon en ole lukenut sanaakaan, kun ei vaan luonnistu. Voin pahoin jo kun katon tota kirjaa... Eli koe menee sitten miten menee... Vi ses !

Ps. Mä oon täydellisen ihastunut... peuroihin. Löysin niistä jotain kamalan viehättävää.




1 kommentti:

  1. kyllä mahtui munkin mahaan kolme laskiaispullaa, jäätelöä, kunnonruokaa, juustoa, leipää, en edes halua ajatella .____. mitäs me epäonnistujat........

    VastaaPoista

kiitos kommentista ♥