keskiviikko 9. maaliskuuta 2011

please stay in control

Vihaan vaakaa! Vihaan ruokaa! Vihaan itteeni! Vihaan kaikkea!
 Mä en enää hallitse mun syömisiä vaan syömiset hallitsee mua. Miten tässä nyt näin kävi ? Munhan piti laihduttaa muutama hassu kilo ja kiinteyttää vähän sieltä täältä. Tässä sitä ollaan, pakkomielteessä.
Tänään siis syöty n. 600kcal (mm. puuroa, mehukeittoa, rahkaa, mansikoita, leipää...), liikunnalla kulutettu n. 200 ja loput suihkun lattialla. Ei hitto miten pettynyt oon itteeni.  Kurkusta valuu verta. Voisinko mä jo tajuta lopettaa tän oksentamisen ?

Huomenna on pakko taas mennä kouluun, nähdä kavereita ja olla ilonen.
Perjantaina on L:n synttärit, mulla ei oo mitään lahjaa. Mulla ei oo mitään, ei mitään. Voin vaan antaa aikaa, haleja ja väkisinväännettyä hymyä. Rehellisesti sanottuna... meillä ei mee hyvin.
Niin kauan mä oon yrittänyt pitää vanhat arvet vaan arpina, mutta nyt ne alkaa halkeilla. Haavoihin sattuu, mä muistan. Painajaiset tulee takasin.




3 kommenttia:

  1. älä kultapieni oksenna ;___; tollainen kalorimäärä on ihan mitätön ! järki käteen hupsu :<

    niinja, tuohon sun kommenttiin. olen yrittänyt, mutta ei siitä ole apua; en minä ahmiessani katso mitä suuhuni tungen. oikeasti en edes pidä leivästä - mutta syön sitä ahmiessani. siinä yksi esimerkki. ja tuskin se natsikurikaan toimii. en tiedä, en halua lihota enää grammaakaan ;____;
    ja en kyllä usko tuohon kalorinpoistokikkaan, vettähän se vain on :---D

    VastaaPoista
  2. Anonyymi7/03/2012

    lopeta toi touhu tykkänään oot ny unelma painos bmi 18.5 alle ei pitäs tähdätä koskaaan! hanki lihasmassaa älä vaan tuhoo just viimisiä lihaksia.. ite sairastanut anoreksian ja tiedän mitä se touhu on. itse typeränä alotin parin kilon pudotus dietin vaikka olin alunperin mitoiltani 50kg ja 164cm ja laihduin vuodessa 36.5kg eli n. 13.5kg alipainoon enkä olisi kauaa selvinnyt hengissä noissa mitoissa. sukulaisten ja ystävien avulla parannuin ja nykysin painankin jo 55kg 164cm: ) ja olen tyytyväinen että minulla on jokunen naisellinen muoto vaikka ystävättäreni sanovat minua nykyisinkin hoikaksi: ) ja kun lihotin itseäni tuosta 36.5kg->46.5 eli 10kg minulla meni saada se paino koko kesäloma eli 2 ja puol kk vaikka söin joka päivä 3500kcal edestä ruokaa eli sain todella mässätä:D ei ihminen liho kuin +7000kg=1kg ja -7000kg laihtuu 1kg eli lihominen/laihtuminen on hidasta puuhaaa! esim jos tänään mässäät 3000kcal edestä ruokaa olet huomenna n. 200g painavempi muu on vain turvotusta tai nestettä yms. :> jtn jatkuva vaalalla ravaaminen ei hyödytä mtn!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Anonyymi7/03/2012

      tossa pitäs si lukee et +7000kcal ei kg: D

      Poista

kiitos kommentista ♥