maanantai 14. maaliskuuta 2011

fat and other things

Huhhuh miten mä oon yöllä raiskannu tätä blogia... pahoittelen. Pelkään että paljastan itseni vielä tollasilla typerillä postauksilla.

Anyway, oon läski ja epäonnistunut ja läski ja vihainen ja läski ja läski ja läski. 
Laskin tässä (ja vaatikin tosi paljo...) että mun pitää laihtua 2 kiloa kuukaudessa että oon kesäkuuhun mennessä edes siedettävä. Tonhan ei teoriassa pitäis olla yhtään vaikeeta, mutta mun viiden norsun ruokavaliolla tää käy hankalaks.
 Tänäänkin oon syönyt viisi leipää kaikkine lisukkeineen, makaroonilaatikkoa, mäkin grilled chicken salaatin, banaanin ja 5 palaa... suklaata ? halooooooooo, jotain rajaa kiitos !! Mulla on niin likanen olo, en voi edes oksentaa (oli se sitten hyvä tai huono) koska omistan äidin.
Kulutus jäi pelkkään kolmen tunnin löntystelyyn, 
oma vika pikku sika.

Huomenna teen ison parannuksen ja pidän omena-porkkana-vesi -päivän. En ole kotona koska menen RS:n (tyttökaveri jonka kanssa vietän eniten aikaa tällähetkellä) kanssa dry shoppin' suoraan koulun jälkeen, eli ei pitäisi olla edes vaikeaa kun kukaan ei vahdi vieressä että varmasti paisun muodottomaksi ihrakasaksi (RS laihduttaa myös).
Kaikki muutkin pystyy tähän, miksen siis minä ?


 







2 kommenttia:

  1. voi kyllä sä onnistut, ei mikään oo mahdotonta. sitä paitsi laihduttaessaki on hyvä syödä, että aineenvaihdunta toimis. eikä tossa nyt ihan liikaa ole, tollakin laihtuu jos liikkuu, ja kolmen tunnin kävely on ihan tarpeeks!

    tsemii! ♥

    VastaaPoista
  2. a) ihania nuo edellisen postauksen vaatteet ja suunnitelmat. ♥ Kelpaisi mullekin, todellakin!
    ja b) Mä olen laskeskellut jotain samanlaista, ja yllätys yllätys - sama ongelmakin. Mutta vaikka oma onnistuminen epäilyttää, uskon että sä pysyt siihen kuitenkin. : ) ♥

    VastaaPoista

kiitos kommentista ♥