maanantai 21. maaliskuuta 2011

fuck this shit

Ihan oikeesti ärsyttää kun kirjoitan enää oikeastaan vain näistä 'ruokaongelmistani' ... Minkäs teet.
Mun elämän sisältö on tällähetkellä aika vähäistä.
Mietin kaloreita ja lenkille menemistä, mietin kesää ja ahdistun. Entä jos en pääsekkään tavoitteeseeni ? Sitten mietin mitä tarvitsen seuraavaksi. Uusi laukku olisi kiva, eikä kenkiäkään voi koskaan olla liikaa... Just jotain tämmöstä. Munhan pitäis miettiä miten suoriudun koeviikosta joka alkaa alle kahen viikon päästä. Miettiä mitä mä teen L:n kanssa, todella. Mä haluun sen takasin, se jostain kumman syystä haluu mut... mutta mikä olisi loppujenlopuksi parasta kaikille ?
Elämässä on tärkeämpiäkin asioita kun tavarat ja ulkonäkö ? tai no..en ole enää varma...




En kai mä tätä voi pidempään venyttää. Mulla on huonoja uutisia...
Oon syönyt tänään ihan helvetisti !!!!
Selailin tossa äsken hesaria ja sain alas vaaaikka mitä (mm. nuudeleitä, leipää, omenaa, banaania, mysliä, mehua...) Päivälläkin söin aika armottoman määrän riisiä ja oksensin.
Treenit oli ihan liian rennot ja lihaskunto mitätöntä. Hävettää niin paljon...
Ihan totta, lupasin ittelleni, että ennen koeviikkoa pysyn tiukassa kurissa koska koeviikosta mä en tule selviämään ilman ruokaa. Mutta tällä menolla ? Eheei... en ole ansainnut enää muruakaan vaikka maailmanloppu olisi tulossa. Huomenna on onneksi pitkä koulupäivä, jonka jälkeen RS:n (ja mahdollisesti L:n.......ei hitto miten ikävä mulla sitä onkaan) kanssa stadiin. Pitäis ostaa kevättakki ja kengät ja vaikka mitä, mutta aaaaagh. Mikään ei tule näyttämään hyvältä mun päällä... Vihaan olla lihava, saamaton idiootti.





3 kommenttia:

  1. Voi ei, aattele pikemmin että jos sä syöt, sä jaksat koeviikon paremmin, ja saat parempia numeroita, ja sit koeviikon jälkeen sulla on paljon motivaatiota taas jatkaa! :)

    VastaaPoista
  2. mäkin olen vaan syönyt... : ( Ahmintaa ahmintaa ahmintaa, mutta nyt otetaan molemmat itseämme niskasta kiinni, kyllä täää tästä velä!!

    VastaaPoista
  3. yup, sama juttu. paitsi että mä en oksenna ja hävettää niin perkeleesti mihin kuntoon oon itseni päästänyt. sittenkin olin onnellisempi kymmenen kiloa laihempana, miksi ikinä menin lihomaan? ;n;

    VastaaPoista

kiitos kommentista ♥