maanantai 14. maaliskuuta 2011

HALKEEN IDEOISTA

Varoitus :
tää postaus ei liity mitenkään aiheeseen. Tai joo liittyy. Koska mun pitää laihtua, että näytän hyvältä näissä ja vaatteet ja kaikki tollanen pinnallinen roska on liian iso osa mun elämää.
Mutta siis teen tän ittelleni koska en vaan saa unta kun pää on täynnä ideoita ja lalala ! Tarvin rahaa, paaaaljon rahaa.

nää on shortsit itseasiassa... pakko laihtua noihin !


ginast joten koht kaikil on tällaset, mut who cares...


Noi korot... H&M:s oli vähän saman tyyliset ja mähän ostan ne.
Oon tullu hulluks mut haluun kans jonkun kukkamekon kesäks...

LISÄKSI :
must have...

jotkut ihan perus, valkoset tennarit
mustat / tummanruskeet kladiaattori sandaalit
Yks ihanaihana laukku josta ei löydy kuvaa... hehe 
Tarvin myös jonkun ison 'rantalaukun'
Uudet bikinit (koska aion olla bikinikunnossa)
Uus nahkatakki ois jees, mut tarvin kevättakin joka sopii KAIKEN kanssa
Musta tissivyö, jossa on pakko olla isorusetti (yhen valkosen tunikan kans)

ja hmmmmm uudet hiukset. Värjäys + uudet pidennykset tulee kalliiks. Haluun punaruskeet (täl hetkel on mustat...ja on muuten ollu ihan liian kauan)





+ nää kynnet ..... oon rakastunut näihin kukkakuoseihin (joita ennen vihasin) ja nude väreihin ja kaikkeen mitä en ennen voinut sietää... oon outo.



sit tää labret olis niiiin kiva... 
 mä aion viimeinki ottaa sen (ku on rahaa)!

~
Tidiiii, toivottavasti en pelästyttänyt teitä... tällä ihme kohtauksella, mutta todellisuudessa eikai sitä voi kiertää että oon kauhee materialisti :'C

Ps. Vois olla jo kesä koska talvi vaatteet kusee.


1 kommentti:

  1. aww sama juttu noiden vaaleiden vaatteiden kanssa, ennen en olisi voinut sietää ja nyt haluaisin ne kaikki vaatekaappini täytteeksi♥

    VastaaPoista

kiitos kommentista ♥