tiistai 15. maaliskuuta 2011

not gonna give up

Joku pilasi mun omena-porkkana-mikä olikaan -päivän. äidit<3 Kuitenkin kalorit alle 300, miinus lihastreeni ja löntystely (porkkana, tuorekurkkua, lasi mehukeittoa, teetä, pepsimaxia, kasvissosekeittoa ja puolikas leipä).
Oltiin RS:n kanssa siellä shoppailemassa ja hymyilin melkein koko ajan! Ostinkin onlysta sellaset rennot lappuhaalari-shortsit ? kokoa....36. Kotona aloin katsoa että oliskohan kuitenki pitänyt ottaa se 34 joka myös oli ihan sopiva. Sanoin siitä sitten äidille, että "ku mä viel vähä yritän laihduttaa ni oisko kannattanut ottaa se pienempi" <-- a huge mistake. Sain kuunnella saarnan kuinka se kyllä tarkkailee mua ja jos jatkan vielä tätä 'pelleilyä' mut laitetaan sairaalaan. c'moon, mulla on varaa laihduttaa vielä vaikka kuinka. En oo vielä edes alipainoinen...

~

Ainiin, se eilinen psyka... en mennyt sinne. 
Kun se psykologi soitteli mun perään niin sanoin, etten jaksa tulla ja olen saanut jo kaikki asiat kuntoon. näkemiin. Eihän kukaan mua sinne pakottaa voi, eihän ?
Huomiseksi olis pitänyt olla ussan esitelmä valmis. En oo edes alottanut, en jaksa, eikä kyllä pahemmin kiinnostakkaan. Huomenna teen yhteishaun jonnekkin amikseen. Bye bye u fuckin' stressitehdas, lukio.




2 kommenttia:

  1. Olet jotenkin ihanan energinen. Itsellekin tulee vähän toiveikkaampi olo, kun edes lukee JONKUN laittavan asioitaan johonkin järjestykseen. Itse vaan söhlään siellä täällä...
    Oi, mäkin haluaisin uusia vaatteita, mutta sovituskopit on kauhea paikka. Varmasti tosi ihanat housut! : ) Toivottavasti tulee pian sellaset kelit, että pääset niitä käyttämään pikkujalkojesi kanssa.
    Tsemppiä! ♥

    VastaaPoista
  2. mullakin on aina kauhee tarve ostaa 'aina se yhden pienenpi' vaate...

    VastaaPoista

kiitos kommentista ♥