tiistai 22. maaliskuuta 2011

happy day ?



Miten maailman kamalimman päivän jälkeen voi yhtäkkiä tulla maailman ihanin päivä ?
Oon syönyt niin sopivasti, n. 200 kcal. (ruisleipä, pullo oichia, 200g kasvissosekeittoa) Tuntuu hyvältä eilisen läskeilyn jälkeen. Liikuntaakin tuli kaupoissa pyöriessä ihan riittävästi ja kaiken lisäksi... L on taas mun elämässä. Kaikki on niinkuin ennenkin, ja mä olen edelleen typerä. Pelkään, että vaan satutan sitä taas.
Mutta mä yritän ! Otan kovat otteet käyttöön itteni kanssa ja alan pistää asioita järjestykseen. Vai ? No hyvin suunniteltu on puoliksi tehty...
Tuhlasin tänään kamalasti rahaa, en onneksi ruokaan, mutta ostin takin kokoa M... :c, kangaskengät ja tuubihuivin. Hiuksetkin tuli tänään  ♥ Koko talvi on mennyt mustissa, mutta nyt kevät tulee ja on muutoksen aika !
Mulla ei oikeastaan ole tässä mitään viisasta sanottavaa joten on ehkä parempi vaan säästää teitä turhilta höpinöiltä.

Varoitus omia kuvia !



tämmöstä .... rakastan tota takkia, varsinkin niitä rypytyksiä olkapäissä (jotka ei näy...)

tarkempi kuva josta näkee tota väriä, ne on punasemmat kun kuvittelin, mutta tykkään~


oh god... vajoan alas, lemmikki kuvia?? (toinen mun mursuista...) mutta pointti oli että musta tulee samanvärinen öö...

~

Alkaa vähän mietityttämään tuonka mä kuitenkin liikaa henkilöllisyyttäni julki täällä ? En todellakaan halua että joku tuttu tunnistaa mut !! Apua... no ehkä mä olen turvassa kunnes naama alkaa vilahtelemaan ? Toivottavasti.  Kuitenkin jos joku nyt jostain mut tunnistaisi niin olkaa kilttejä ja infotkaa muakin !!! kiitos :)

2 kommenttia:

  1. Hihi ihanasti sanottu tuo että 'pointti oli että musta tulee samanvärinen' :D

    en mä usko että sä tolla infomäärällä itteäs paljastat :)

    VastaaPoista
  2. Ihanaa, että meni hyvin : ) Tosi nättejä nuo uudet vaattees, kelpaisivat mullekin! : o ♥

    VastaaPoista

kiitos kommentista ♥